ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ.

При погіршенні епідеміологічної ситуації
можливі зміни в регламенті.

МІСЦЕ І ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕЙЛУ

Місце: Перечин – Лумшори, Закарпатська область
Дата: 4 вересня 2021
Старт: с. Лумшори.
Координати: 48.7978184, 22.7109702
Фініш змагань: с. Лумшори, садиба “Лумшорські Чани”.
Координати: 48.7978184, 22.7109702

ДИСТАНЦІЇ

 

25+ (с. Лумшори – Полонина Руна – с. Лумшори)
Довжина: уточнюється
Максимальна висота: 1479 мнр
Набір: 1120 м
Спуск: 1120 м
Контрольний час: 5 годин

10+ (с. Лумшори – озеро Велика Трустя – с. Лумшори)
Довжина: 10,7 км
Максимальна висота: 840 мнр
Набір: 420 м Спуск: 420 м
Контрольний час: 2 години

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ

 

Організацію, загальне керівництво, контроль підготовки і проведення Трейлового забігу RUNA RUN здійснює Оргкомітет.

Співголови Оргкомітету:

– Барник Михайло – засновник Перечинського Півмарафону Федора Фекети;
– Кондюх Ярослав – керівник компанії RunStyle;
– Радченко Микола – ініціатор трейлу;
– Фомішкін Микола – керівник Студії персонального тренінгу BODYZONE;

Змагання фінансуються за рахунок організаторів трейлу, спонсорських коштів, стартових внесків та коштів партнерів змагань. Витрати на рекламну кампанію і висвітлення проведення та результатів трейлу, забезпечення роботи волонтерів, обладнання місць проведення трейлу, транспортні послуги, медичне забезпечення, технічне обслуговування заходів з підготовки та проведення Трейлового забігу RUNA RUN здійснюються організаторами, спонсорами та партнерами.

ПРОГРАМА (можливі зміни)

 

3 вересня, п’ятниця

14:00-18:00 – видача стартових пакетів учасникам

 

4 вересня, Субота

8:00 – 9:00 – Додаткова видача стартових пакетів в стартовому містечку, Лумшори
9:30 – загальна Руханка
10:00 – Старт дистанції 25+
10:30 – Старт дистанції 10+
16:00 – Нагородження
17:00 – Старт розважальної програми

Увага! Інформація про можливі трансфери буде надана учасникам додатково.

РЕЄСТРАЦІЯ
ТА ВИМОГИ
ДО УЧАСНИКІВ

 

Реєстрація учасників трейлу проводиться на сайті runstyle.net до 1 вересня 2021 року (включно).
Стартові пакети будуть видаватись згідно програми змагань. При отриманні стартового пакету учасник повинен мати при собі заповнений бланк “Відмови учасника від претензій, зобов’язання не подавати судовий позов та дозвіл публікації” з власним підписом та документ, що засвідчує особу. Підписом у “Відмові учасника від претензій, зобов’язання не подавати судовий позов та дозвіл публікації” учасник підтверджує згоду з усіма пунктами угоди і регламенту.
Учасникам трейлу обов’язково мати Страховку від нещасного випадку.
На момент старту учаснику має виповнитися 18 років.
Стартовий номер повинен бути закріплений на верхньому одязі або рюкзаку таким чином, щоб його було видно повністю.

ОБОВ’ЯЗКОВЕ СПОРЯДЖЕННЯ

 

ОБОв'язкове спорядження
24К
Мобільний телефон
Ізофолія
Свисток
Головний убір
Водонепроникна куртка
Ємність для рідини не менше 0,5 л
Запас продуктів не менше 200г
Стакан чи кружка
ОБОв'язкове спорядження
10К
Мобільний телефон
Головний убір
Водонепроникна куртка
Стакан чи кружка

РЕКОМЕНДОВАНЕ СПОРЯДЖЕННЯ

 

рекомендоване спорядження
ВСІ ДИСТАНЦІЇ
Трек в телефоні або годиннику
Біговий рюкзак або пояс
Сонцезахисні окуляри
Трекінгові палки
Мініаптечка
Рукавички
Штани, тайси, гетри тощо

Учасники забігу повинні нести все обов’язкове спорядження від початку до кінця забігу.

Перевірка обов’язкового спорядження може бути проведена перед стартом, на контрольних пунктах і на фініші.

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК

 

Для участі в основному трейлі учасник повинен сплатити реєстраційний внесок:

25+

30-31.05 – 550 грн
1.06 – 14.07 – 650 грн
15.07 – 14.08 – 750 грн
15.08 – 1.09 – 900 грн

10+

30-31.05 – 450 грн
1.06 – 14.07 – 550 грн
15.07 – 14.08 – 650 грн
15.08 – 1.09 – 800 грн

СТАРТОВІ ПАКЕТИ

 

Стартовий пакет учасника включає в себе:
• Оригінальна медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції);
• Фірмовий рюкзак RunaRun;
• Фірмовий гнучкий стаканчик RunaRun;
• Фірмовий баф RunaRun;
• Стартовий номер;
• Обслуговування трейлу таймінговою системою;
• Гід учасника;
• Камера схову;
• Пункти з напоями та харчуванням;
• Медичний супровід;
• Частування їжею та пивом на фініші;
• “Варіння” у Чанах з гірськими травами на фініші;
• Фірмовий сувенір;
• Фотографії з трейлу.
• Призи від спонсорів, партнерів трейлу та Закарпатських еко-виробників.
• Участь в лотереї;
• Участь в AfterParty.

 

ПРАВИЛА ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ

 

Завданням учасника є проходження всієї дистанції в рамках встановленого контрольного часу. В межах дистанції учасники рухаються за визначеним організаторами маршрутом в режимі non-stop, самостійно визначаючи свій темп руху, місце та тривалість свого відпочинку.

Учасники повинні слідувати визначеним організаторами маршрутом відповідно до маркування та/або GPS-треком дистанції. Всі учасники зобов’язані мати на старті та фініші забігу все обов`язкове спорядження. Навмисна або випадкова відсутність елементів обов’язкового спорядження призводить до накладення штрафів або навіть дискваліфікації.

Будь-яке своє сміття від продуктів та спорядження учасник зобов’язується нести до фінішу і належним чином його утилізувати.

Успішним вважається завершення дистанції до закінчення контрольного часу. Учасник, що не вклався в ліміт на фініші, отримує статус DNF (не фінішував). Участь у трейлі пов’язана з ризиком отримання травм різного ступеню тяжкості, від самих легких до таких, що призводять до часткової недієздатності або навіть смерті. Усвідомлюючи це, всю відповідальність за подібні випадки учасники приймають на себе і зобов’язуються при найменших підозрах виникнення подібних ситуацій відразу ж припиняти участь в забігу.

Організатори, волонтери, медики та задіяні працівники служби з надзвичайних ситуацій мають право зупиняти, перевіряти стан здоров’я учасника в будь який момент забігу, перед його початком, та після фінішу і знімати учасника з дистанції, якщо є вірогідність небезпеки для його здоров’я або виявлено порушення регламенту забігу.

Під час проходження дистанції заборонено та призводить до дискваліфікації:
– Використання сторонньої допомоги (транспорт, фізична й технічна допомога сторонніх осіб і т.д.);
– Невідвідування КП
– Відсутність обов’язкового спорядження.

НАГОРОДЖЕННЯ

 

Учасники трейлу отримають медаль фінішера за умови проходження всієї дистанції.

Додатковими призами та кубками нагороджуються категорії (чоловіки та жінки відповідно):
– Категорія Absolute – 1, 2, 3 місця
– Вікова категорія 18-29 – 1 місце
– Вікова категорія 30-39 – 1 місце
– Вікова категорія 40-49 – 1 місце
– Вікова категорія 50+ – 1 місце

Можливі додаткові призи від спонсорів та партнерів забігу.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРЕЙЛУ

 

На старті та фініші всі учасники забезпечуються питною водою та місцем для перевдягання.

Організатори організовують зберігання особистих речей та їх доставку до фінішу.

На фініші всі учасники забезпечуються вбиральнями, можливістю прийняти душ або освіжитись в гірській річці.

Додаткові можливості описані в Стартовому пакеті учасника.

Маршрути трейлу прокладені на місцевості по явних дорогах та стежках і будуть промарковані мітками – спеціальною фарбою або картонними прямокутниками на деревах, каменях та інших об’єктах. На відкритих ділянках маркування може здійснюватися прапорцями яскравого кольору.

ЗМІНИ В РЕГЛАМЕНТІ

 

Організатори залишають за собою право змінювати діючий регламент в будь-який час з метою забезпечення найбільш ефективної організації змагань.

В разі ключових змін або доповнень, учасники трейлу будуть додатково поінформовані повідомленням на електронну адресу, що була вказана при реєстрації.