МІСЦЕ І ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕЙЛУ
Місце: Перечин – Лумшори, Закарпатська область
Дата: 4 вересня 2021
Старт: с. Лумшори.
Координати: 48.7978184, 22.7109702
Фініш змагань: с. Лумшори, садиба “Лумшорські Чани”.
Координати: 48.7978184, 22.7109702
ДИСТАНЦІЇ
25+ (с. Лумшори – Полонина Руна – с. Лумшори)
Довжина: уточнюється
Максимальна висота: 1479 мнр
Набір: 1120 м
Спуск: 1120 м
Контрольний час: 5 годин
10+ (с. Лумшори – озеро Велика Трустя – с. Лумшори)
Довжина: 10,7 км
Максимальна висота: 840 мнр
Набір: 420 м Спуск: 420 м
Контрольний час: 2 години
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ
Організацію, загальне керівництво, контроль підготовки і проведення Трейлового забігу RUNA RUN здійснює Оргкомітет.
Співголови Оргкомітету:
– Барник Михайло – засновник Перечинського Півмарафону Федора Фекети;
– Кондюх Ярослав – керівник компанії RunStyle;
– Радченко Микола – ініціатор трейлу;
– Фомішкін Микола – керівник Студії персонального тренінгу BODYZONE;
Змагання фінансуються за рахунок організаторів трейлу, спонсорських коштів, стартових внесків та коштів партнерів змагань. Витрати на рекламну кампанію і висвітлення проведення та результатів трейлу, забезпечення роботи волонтерів, обладнання місць проведення трейлу, транспортні послуги, медичне забезпечення, технічне обслуговування заходів з підготовки та проведення Трейлового забігу RUNA RUN здійснюються організаторами, спонсорами та партнерами.
ПРОГРАМА (можливі зміни)
3 вересня, п’ятниця
П’ятниця (3.09)
16:00 – 21:00 – видача стартових пакетів в м.Ужгород. Локація: Muffin Brew Bar (Ужгород, пр.Свободи,36) з 16:00 до 21:00.
Субота 4.09.
8:00 – Виїзд трансферу Ужгород – Лумшори. Локація старту: парковка готелю «Закарпаття» (Ужгород, площа Кирила і Мефодія, 5). Варстість 100 грн.
Запис на трансфер: https://forms.gle/tXHFtggV5F39n8GT9
8:30 – Виїзд трансферу Перечин – Лумшори. Локація старту: Корчма Підкова (Перечин, вул. Щаслива, 3. Тридцять секунд пішки від вокзалу. Шукайте волонтера з табличкою RunaRun). Вартість 50 грн.
Запис на трансфер: https://forms.gle/tXHFtggV5F39n8GT9
ВАЖЛИВО! Потяг 013К Київ-Пасажирський — Солотвино 1 прибуває в Перечин о 8:09. Відправлення з Києва о 17:11.
8:00 – 9:30 – видача стартових пакетів в Лумшорах в стартовому містечку. Локація: територія садиби «Лумшорські чани», с.Лумшори.
9:30 – загальна руханка
9:45 – старт 25 К
10:00 – старт 10К
13:00 – нагородження 10К
15:30 – нагоролдення 25К
11:00 – 15:30 – робота чанів для учасників.
16:30 – старт AfterParty.
18:00 – старт трансферу Лумшори – Ужгород. Вартість 100 грн.
РЕЄСТРАЦІЯ
ТА ВИМОГИ
ДО УЧАСНИКІВ
Реєстрація учасників трейлу проводиться на сайті runstyle.net до 1 вересня 2021 року (включно).
Стартові пакети будуть видаватись згідно програми змагань. При отриманні стартового пакету учасник повинен мати при собі заповнений бланк “Відмови учасника від претензій, зобов’язання не подавати судовий позов та дозвіл публікації” з власним підписом та документ, що засвідчує особу. Підписом у “Відмові учасника від претензій, зобов’язання не подавати судовий позов та дозвіл публікації” учасник підтверджує згоду з усіма пунктами угоди і регламенту.
Учасникам трейлу обов’язково мати Страховку від нещасного випадку.
На момент старту учаснику має виповнитися 18 років.
Стартовий номер повинен бути закріплений на верхньому одязі або рюкзаку таким чином, щоб його було видно повністю.
ОБОВ’ЯЗКОВЕ СПОРЯДЖЕННЯ
РЕКОМЕНДОВАНЕ СПОРЯДЖЕННЯ
Учасники забігу повинні нести все обов’язкове спорядження від початку до кінця забігу.
Перевірка обов’язкового спорядження може бути проведена перед стартом, на контрольних пунктах і на фініші.
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК
Для участі в основному трейлі учасник повинен сплатити реєстраційний внесок:
25+
30-31.05 – 550 грн
1.06 – 14.07 – 650 грн
15.07 – 14.08 – 750 грн
15.08 – 1.09 – 900 грн
10+
30-31.05 – 450 грн
1.06 – 14.07 – 550 грн
15.07 – 14.08 – 650 грн
15.08 – 1.09 – 800 грн
СТАРТОВІ ПАКЕТИ
Стартовий пакет учасника включає в себе:
• Оригінальна медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції);
• Фірмовий рюкзак RunaRun;
• Фірмовий гнучкий стаканчик RunaRun;
• Фірмовий баф RunaRun;
• Стартовий номер;
• Обслуговування трейлу таймінговою системою;
• Гід учасника;
• Камера схову;
• Пункти з напоями та харчуванням;
• Медичний супровід;
• Частування їжею та пивом на фініші;
• “Варіння” у Чанах з гірськими травами на фініші;
• Фірмовий сувенір;
• Фотографії з трейлу.
• Призи від спонсорів, партнерів трейлу та Закарпатських еко-виробників.
• Участь в лотереї;
• Участь в AfterParty.
ПРАВИЛА ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ
Завданням учасника є проходження всієї дистанції в рамках встановленого контрольного часу. В межах дистанції учасники рухаються за визначеним організаторами маршрутом в режимі non-stop, самостійно визначаючи свій темп руху, місце та тривалість свого відпочинку.
Учасники повинні слідувати визначеним організаторами маршрутом відповідно до маркування та/або GPS-треком дистанції. Всі учасники зобов’язані мати на старті та фініші забігу все обов`язкове спорядження. Навмисна або випадкова відсутність елементів обов’язкового спорядження призводить до накладення штрафів або навіть дискваліфікації.
Будь-яке своє сміття від продуктів та спорядження учасник зобов’язується нести до фінішу і належним чином його утилізувати.
Успішним вважається завершення дистанції до закінчення контрольного часу. Учасник, що не вклався в ліміт на фініші, отримує статус DNF (не фінішував). Участь у трейлі пов’язана з ризиком отримання травм різного ступеню тяжкості, від самих легких до таких, що призводять до часткової недієздатності або навіть смерті. Усвідомлюючи це, всю відповідальність за подібні випадки учасники приймають на себе і зобов’язуються при найменших підозрах виникнення подібних ситуацій відразу ж припиняти участь в забігу.
Організатори, волонтери, медики та задіяні працівники служби з надзвичайних ситуацій мають право зупиняти, перевіряти стан здоров’я учасника в будь який момент забігу, перед його початком, та після фінішу і знімати учасника з дистанції, якщо є вірогідність небезпеки для його здоров’я або виявлено порушення регламенту забігу.
Під час проходження дистанції заборонено та призводить до дискваліфікації:
– Використання сторонньої допомоги (транспорт, фізична й технічна допомога сторонніх осіб і т.д.);
– Невідвідування КП
– Відсутність обов’язкового спорядження.
НАГОРОДЖЕННЯ
Учасники трейлу отримають медаль фінішера за умови проходження всієї дистанції.
Додатковими призами та кубками нагороджуються категорії (чоловіки та жінки відповідно):
– Категорія Absolute – 1, 2, 3 місця
– Вікова категорія 18-29 – 1 місце
– Вікова категорія 30-39 – 1 місце
– Вікова категорія 40-49 – 1 місце
– Вікова категорія 50+ – 1 місце
Можливі додаткові призи від спонсорів та партнерів забігу.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРЕЙЛУ
На старті та фініші всі учасники забезпечуються питною водою та місцем для перевдягання.
Організатори організовують зберігання особистих речей та їх доставку до фінішу.
На фініші всі учасники забезпечуються вбиральнями, можливістю прийняти душ або освіжитись в гірській річці.
Додаткові можливості описані в Стартовому пакеті учасника.
Маршрути трейлу прокладені на місцевості по явних дорогах та стежках і будуть промарковані мітками – спеціальною фарбою або картонними прямокутниками на деревах, каменях та інших об’єктах. На відкритих ділянках маркування може здійснюватися прапорцями яскравого кольору.
ЗМІНИ В РЕГЛАМЕНТІ
Організатори залишають за собою право змінювати діючий регламент в будь-який час з метою забезпечення найбільш ефективної організації змагань.
В разі ключових змін або доповнень, учасники трейлу будуть додатково поінформовані повідомленням на електронну адресу, що була вказана при реєстрації.